Zapraszamy do śledzenia aktualnych informacji dotyczących Ultra Duszka Puszczy Edycja 2025
Będziemy tu publikować istotne dane związane z imprezą i jej organizacją. Zapraszamy też do śledzenia naszego profilu na Facebook, gdzie na bieżąco znajdziecie różne informacje i ciekawostki.
16.06.2025
W sekcji TRASY macie już od teraz (godzina 15:30) dostępne wszystkie aktualne ślady w formacie .GPX.
Zadbajcie o to, by je wgrać na swoje urządzenia.
16.06.2025
Specjalnie na potrzeby Ultra Ducha Puszczy Edycja 2025 uruchomiliśmy dedykowany numer telefonu:
512 535 997.
Telefon, SMS, WhatsApp – to jedyna droga łączności z ekipą Ducha podczas wydarzenia!
W tych dniach nie czytamy wiadomości na Facebooku ani Instagramie.
Skontaktujesz się z nami wyłącznie przez numer SOS, który działa 24/7 przez cały czas trwania eventu.
PROŚBA TECHNICZNA:
Naucz się na zapas wysyłać pinezki z lokalizacją (Google Maps itp.).
To nie żart – w razie awarii, zmęczenia lub zagubienia naprawdę oszczędzisz czas, nerwy i… nasze serca
12.06.2025
Odpowiadając na prośby osób, które nie będą obecne i nie będą mogły odebrać pakietu metowego, przygotowaliśmy UPOWAŻNIENIE, które pozwoli na to, by w ich imieniu mógł to zrobić ktoś inny. Chcesz aby ktoś odebrał Twój pakiet? Pobierz, wydrukuj, wypełnij i podpisz upoważnienie, a następnie przekaż je osobie, która będzie odbierać Twój pakiet. Ważne jest, aby w momencie odbierania pakietu miała przy sobie zarówno to upoważnienie jak i swój dowód osobisty. Odbierający kwituje na upoważnieniu (które zostaje potem u Organizatora) we wskazanym tam miejscu odbiór pakietu metowego.
10.06.2025
Zapraszamy na odprawy online. Odbędą się na naszym profilu na FB. W ich trakcie otrzymacie kluczowe informacje o trasie, punktach kontrolnych, bufetach, zasadach rywalizacji i bezpieczeństwa. Będziecie także mogli zapytać o ważne dla Was kwestie.
Dla trasy SZOSA 111 odprawa odbędzie się w środę, 11.06 o 18:20.
Dla trasy GRAVEL 111 odprawa odbędzie się w środę, 11.06 o 19:10.
LIVE z odpraw zostanie zapisany i będzie dostępny na profilu.
Opublikowaliśmy ostateczne listy startowe dla Ultra Duszka. GRAVEL 111 oraz SZOSA 111. Dostępne są na stronie głównej.
20.05.2025
Właśnie opublikowaliśmy listy startowe dla Ultra Duszka. GRAVEL 111 oraz SZOSA 111. Dostępne są na stronie głównej.
Sprawdzajcie swoją obecność na listach i w razie zauważenia nieścisłości prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy.
14.05.2025
Informujemy, że listy startowe dla Ultra Mini Duszka zostaną opublikowane 20 maja (wtorek). Będą w nich podane dokładne godziny startu każdej z grup. Linki (osobno dla każdego z dystansów) będą dostępne na stronie głównej. Sprawdzajcie swoją obecność na listach i w razie zauważenia nieścisłości prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy.
Przypominamy, że niemożliwe są już jakiekolwiek zmiany, w tym przenoszenie udziału na innych czy wybieranie grup startowych. Mniej więcej połowie maja powinniśmy opublikować listy startowe z podaniem godziny startu każdej z grup.
03.05.2025
Przypominamy, że 1 maja minął termin przenoszenia udziału na innych uczestników. Nie modyfikujemy też deklarowanych czasów przejazdu i nie realizujemy życzeń przepisywania do innych grup startowych.
30.04.2025
Przypominamy, że do najpóźniej 4 maja ukaże się ostatnia aktualizacja list zapisanych uczestników z uwzględnieniem także pakietów przeniesionych. Po 1 maja nie przyjmujemy już wniosków o przeniesienie uczestnictwa. Rozpoczniemy też prace nad przygotowaniem list startowych na poszczególne dystanse.
Przyporządkowanie do grup startowych odbędzie się na podstawie deklarowanych przy zapisie czasów przejazdu. Prosimy nie pisać o przepisywanie do innych grup i na inną godzinę, ani o indywidualne numery startowe, bo tego robić nie będziemy. Listy opublikujemy mniej więcej w połowie maja.
Odpowiadając na powtarzające się w Waszych wiadomościach pytania, informujemy, że terminy i godziny rozpoczęcia zmagań na poszczególnych dystansach podane są w Regulaminie. Przypominamy także, że jeśli dany uczestnik chciał wystartować z kimś w jednej grupie, to powinien podać przy zapisie ten sam deklarowany czas przejazdu. W formularzu zapisów jest o tym mowa. Potem nie modyfikujemy już nic i nie będziemy robić zmian “na życzenie”. Pamiętajcie, że zmiana w jednej grupie pociąga za sobą konieczność zmiany w innych, co przy ilości uczestników czyni taki proces bardzo skomplikowanym.
Jeśli chodzi o noclegi, odsyłamy do aktualności z 15.09.2024.
Nie prowadzimy zapisów na listy rezerwowe. Jeśli zapisy na dany dystans są niedostępne, to trzeba po prostu sprawdzać co jakiś czas i śledzić również nasz profil społecznościowy na FB, gdzie umieszczamy ważne informacje.
Odpowiadając na liczne pytania o lokalizację Biura Zawodów informujemy, że znajdować się ono będzie w Nadleśnictwie Hajnówka [200, Kolejki Leśne 12, Hajnówka]
Przypominamy, że od momentu zgłoszenia uczestnictwa macie 30 dni na dokonanie opłaty. Po tym terminie Duch będzie usuwać z listy zapisanych te osoby, które nie wniosły opłaty startowej.
WTOREK – 06.08.2024 – g. 9:02
Opublikowaliśmy pierwszą listę zapisanych uczestników. Będzie dokonywać jej aktualizacji co 14 dni (czasem częściej). Sprawdzajcie, czy na niej jesteście. Przypominamy, że od momentu zapisania się macie 30 dni na wniesienie opłaty startowej. Po ich upływie będziemy mogli usunąć Was z tej listy. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Duchem mailem info@ultraduszekpuszczy.pl lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie.
CZWARTEK – 01.08.2024 – g. 22:40
Drodzy. Trwają zapisy. Gdyby ktoś nie dostał maila z potwierdzeniem, proszę się upomnieć krótką wiadomością na adres info@ultraduszekpuszczy.pl
CZWARTEK – 01.08.2024 – g. 9:43
Przypominamy, że dziś o 20:00 startują zapisy. Na stronie głównej jest już przycisk, który przekieruje Was do formularza zapisów. Pamiętajcie o lekturze Regulaminu, który pojawi się dziś na stronie.